test banner
Klantenservice

Hebt u vragen over één van onze artikelen, de leveringstermijn of een andere vraag? Neemt u dan gerust contact met ons op. We beantwoorden graag deze vragen.

 

Update:

Onze overheid heeft aangescherpte maatregelen genomen om het Coronavirus onder controle te krijgen. Deze maatregelen hebben wij ook in onze winkel doorgevoerd.
Zo hanteren wij oa de regel 1,5 meter afstand houden en voeren een deurbeleid in.

Werkplaats fietsen:

Onze fiets servicewerkplaats is geopend van dinsdag tot en met zaterdag. Een afspraak maken is niet noodzakelijk, wel gewenst. 

 

Onze webwinkel is altijd geopend.

Op onze website kun je terecht voor het assortiment, algemene informatie en kun je bestellingen plaatsen.

 

E-mail:

Wij streven ernaar om alle e-mails binnen 24 uur te beantwoorden.


 
Bijna 1000m2 indoor speelgoed- en fietsplezier! Particulier en Professioneel Speelgoed, grote sportmaterialen, bakfietsen en meer. 
 

Recreatiespeelgoed
Zambonistraat 4-b
8263 CE Kampen
 

E: [email protected]
T: 038 – 331 54 51     

 

Openingstijden showroom

Maandag Gesloten
Dinsdag 09.30 - 17.30 uur
Woensdag 09.30 - 17.30 uur 
Donderdag 09.30 - 17.30 uur
Vrijdag 09.30 - 17.30 uur
Zaterdag 09.30 - 17.00 uur
Zondag Gesloten

 

Openingstijden klantenservice

Maandag Gesloten
Dinsdag 10.00 - 16.00 uur
Woensdag 10.00 - 16.00 uur
Donderdag 10.00 - 16.00 uur
Vrijdag 10.00 - 16.00 uur
Zaterdag 10.00 - 16.00 uur
Zondag Gesloten

 

KvK-nummer: 71407081

BTW-nummer: NL8587.03.014b01

Andere dagen op afspraak.

Klachten?
Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en de servicegerichtheid naar jou als klant. We willen dat je tevreden bent over onze producten en dienstverlening. Heb je een klacht over een product? Stuur dan een e-mail naar [email protected]. Zet in deze e-mail duidelijk de omschrijving van de klacht en het ordernummer.

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kunt je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).