Hebt u vragen over één van onze artikelen, de leveringstermijn of een andere vraag? Neemt u dan gerust contact met ons op. We beantwoorden graag deze vragen.
Op dit moment is onze winkel gesloten. (Ivm Corona-19 maatregelen).
Update:
Onze overheid heeft aangescherpte maatregelen genomen om het Coronavirus onder controle te krijgen. Deze maatregelen hebben wij ook in onze winkel doorgevoerd.
Zo hanteren wij oa de regel 1,5 meter afstand houden en voeren een deurbeleid in.
Werkplaats fietsen:
Onze fiets servicewerkplaats is geopend van dinsdag tot en met zaterdag. Een afspraak maken is niet noodzakelijk, wel gewenst.
Onze webwinkel is altijd geopend.
Op onze website kun je terecht voor het assortiment, algemene informatie en kun je bestellingen plaatsen.
E-mail:
Wij streven ernaar om alle e-mails binnen 24 uur te beantwoorden.
Bijna 1000m2 indoor speelgoed- en fietsplezier! Particulier en Professioneel Speelgoed, grote sportmaterialen, bakfietsen en meer.
Recreatiespeelgoed
Zambonistraat 4-b
8263 CE Kampen
E: [email protected]
T: 038 – 331 54 51
Openingstijden showroom
Maandag |
Gesloten |
Dinsdag |
09.30 - 17.30 uur |
Woensdag |
09.30 - 17.30 uur |
Donderdag |
09.30 - 17.30 uur |
Vrijdag |
09.30 - 17.30 uur |
Zaterdag |
09.30 - 17.00 uur |
Zondag |
Gesloten |
Openingstijden klantenservice
Maandag |
Gesloten |
Dinsdag |
10.00 - 16.00 uur |
Woensdag |
10.00 - 16.00 uur |
Donderdag |
10.00 - 16.00 uur |
Vrijdag |
10.00 - 16.00 uur |
Zaterdag |
10.00 - 16.00 uur |
Zondag |
Gesloten |
Onze klantenservice is niet beschikbaar op de volgende dagen:
- Eerste paasdag
- Eerste pinksterdag
KvK-nummer: 71407081
BTW-nummer: NL8587.03.014B01
Andere dagen op afspraak.
Klachten?
Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en de servicegerichtheid naar jou als klant. We willen dat je tevreden bent over onze producten en dienstverlening. Heb je een klacht over een product? Stuur dan een e-mail naar [email protected]. Zet in deze e-mail duidelijk de omschrijving van de klacht en het ordernummer.
Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kunt je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).