Het is momenteel druk, hierdoor kan je levering vertraging oplopen. Onze excuses!
test banner
Klantenservice

Hebt u vragen over één van onze artikelen, de leveringstermijn of een andere vraag? Neemt u dan gerust contact met ons op. We beantwoorden graag deze vragen.

Update:

Onze overheid heeft aangescherpte maatregelen genomen om het Coronavirus onder controle te krijgen. Deze maatregelen hebben wij ook in onze winkel doorgevoerd.
Zo hanteren wij oa de regel 1,5 meter afstand houden en voeren een deurbeleid in.

Per direct zijn onze openingstijden aangepast.
Wij zijn van dinsdag tot en met donderdag alleen nog op afspraak geopend.Op vrijdag en zaterdag is onze winkel zonder afspraak te bezoeken.
Wil je een afspraak maken, neem dan contact met ons op.
Tel: 038-3315451 of [email protected]

Onze fiets servicewerkplaats is ook op afspraak geopend.

Onze webwinkel is altijd geopend. Op onze website kun je terecht voor het assortiment, algemene informatie en kun je bestellingen plaatsen.
Door de grote drukte in de online verkopen kunnen vertragingen oplopen. Zowel bij ons als bij onze toeleveranciers en vervoerders, onze excuses hiervoor.

Het is heel erg druk op onze klantenservice. Wij ontvangen veel meer telefoontjes dan normaal. Een reactie van ons duurt hierdoor vaak langer. Excuses hiervoor. We doen er alles aan om jou zo snel mogelijk van dienst te zijn!

Pas goed op jezelf en elkaar!


 
Bijna 1000m2 indoor speelgoedplezier! Particulier en Professioneel Speelgoed, bakfietsen en meer. 
 

Recreatiespeelgoed
Zambonistraat 4-b
8263 CE Kampen
 

E: [email protected]
M: 06 - 37 48 24 45
T: 038 – 331 54 51     

Openingstijden winkel:

Maandag Gesloten
Dinsdag Op afspraak
Woensdag Op afspraak
Donderdag Op afspraak
Vrijdag 9.30 - 17.30 uur
Zaterdag 9.30 - 17.00 uur
Zondag Gesloten

2e paasdag:      10.00 - 17.00 uur

2e pinksterdag: 10.00 - 17.00 uur 

 

KvK-nummer: 71407081

BTW-nummer: NL8587.03.014b01

Andere dagen op afspraak. Bel gerust:06-37482445

Klachten?
Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en de servicegerichtheid naar jou als klant. We willen dat je tevreden bent over onze producten en dienstverlening. Heb je een klacht over een product? Stuur dan een e-mail naar [email protected]. Zet in deze e-mail duidelijk de omschrijving van de klacht en het ordernummer.

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kunt je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »